Blackout!

Ibland vet jag verkligen inte hur jag tänker! Blir nästan rädd för mig själv...
Vissa saker som är helt självklara egentligen ser jag bara inte!!!! Eller så är det precis det jag gör...jag ser det, jag förstår det, jag vet att det är rätt, men...det är bara för bra för att vara sant...
Har ni någon gång den känslan? Ni bara vet att det är såhär det ska vara, men ändå inte...
Man är rädd för vad som kommer hända. Jag är det i alla fall och det är bara så otroligt dumt!! Man lever bara en gång...Gör det du känner för och som känns rätt just för stunden. Du vet aldrig hur det hade kunnat bli om du inte ger det ett försök...

image358
Jag ska ta chansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0