Cold War Kids

Såg dem i Köpenhamn på Lille VEGA!! Det var nice ;) Helt fantastiskt konsert och helt över mina förväntningar!
Ska definitivt se dem igen på roskilde!
Tänkte i alla fall tipsa er om en helt underbar låt som för mig låter väldigt sorglig. Jag får en sån konstig creepy-feeling när jag hör den. Den går på repeat på min iPod och av någon konstig anledning blir jag ledsen när jag hör den. Det bara hugger i mig, men jag kan inte sätta fingret på vad det är jag känner eller vad jag tänker på...
Känslan är där, men vad betyder den?
Det är speciellt den här biten som får mig att känna som jag gör:
 
"Put out the fire boys
Don't stop, don't stop
Put out the fire on us

Bring the buckets by the dozens
Bring your nieces and your cousins
Come, put out the fire on us"


Cold War Kids - Hospital Beds

image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0