Dax Att Träna!

Yes box! Idag ska jag sätta igång med träningen...igen, hehe! Har varit lite segt, men när man väl lyckas bita ihop och dra sig ner till gymmet första gången så flyter det bara på sen :)
Måste ha bra musik att träna till annars är allting bara pest & pina!! Just nu laddar jag ner Mando Diao - Ode To Ochrasy till min iPod. Har faktiskt inte lyssnat lika mycket på den skivan som jag har med de andra två, även om det var den första jag köpte...weird! Det är en rysligt bra skiva! Kan nog inte ens säga vilken eller vilka låtar jag tycker är bäst för alla är så jäkla rockiga och det bara skriker "AAAAAAHHHHHH" om alla låtar!! Eller nåt ;)
Kan dock nämna en textrad som får en att, bokstavligt talat, hoppa och skrika tills man tappar rösten!

"But I will always be the one that holds you in the end
Yeah I will always be the one that holds you in the end
And I will always be the one that holds you in the end
I will always be the one that holds

I will always be the one that holds you in the end
I will always be the one that holds you in the end
I will always be the one that holds you in the end
I will always be the one that holds you in the end
Now in the end oh
Now in the end"

Det hela börjar lugnt och tyst för att sedan övergå till lite högre och lite skarpare för att tillsist bara explodera!! Det hela blir så kraftfullt!! Ja...tacka gud för Mando Diao!!
Som jag läste i KVP:
"Gustaf och Björn samsas inte om mikrofonen...dem slåss om den!!!"
Ryser i hela kroppen!!

Hör den här. Det är dock inte videon till låten för den finns inte än, men ni kan lyssna :)
Den fantastiska biten jag skrev om kan ni höra i slutet av låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0