Fluorescent Adolescent

Så är den nya singeln äntligen släppt med Arctic Monkeys! Videon är skitkul och skiljer sig mycket från den "vanliga". Dem är inte med själva vilket är lite trist, men det fantastiska är att dem behöver inte vara med i deras egna videor. Folk lyssnar och ser med lika stor glädje i alla fall. Arctic Monkeys är en sensation! Kan inte sluta imponeras av dessa unga talanger!
Låten är skitbra! Det ska finnas en sån här låt på varje skiva. På förra albumet var det Mardy Bum som var den mest lättlyssnade och trallvänliga och på deras senaste är det just Fluorescent Adolescent!
Som sagt gillar jag den skarpt, men för min del är det precis en sådan låt jag tröttnar ganska snabbt på.
Den är för "mjuk" på nåt sätt. Jag gillar mer deras tuffa, hårda sound!  Det är egentligen helt otroligt att dem kan göra sån musik. Dem ser ju ut som små söta skolpojkar, men låter som en på miljonen!! Det är överraskande!

Här är deras nya video! Check it out, it´s cool!


Kommentarer
Postat av: julia

hihih , tack ännu en gång ! ;)
ahaa , men ta det lungt och lyssna på bra musik sitter ju aldrig fel ! :P
braa musig föresen , arctic rocks ! vet du om dom ska turnera här i sverige snart ? :)
kramar till dig !

2007-06-15 @ 13:14:47
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Anonym

oj ingen aning faktiskt! så stort fan som att jag kommmer ihåg deras album är jag inte tyvärr hehe. men för övrigt måste jag säga att du har grym musik du :)

2007-06-15 @ 13:42:21
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0