Igår...Ingen Bra Dag...

Skitdag igår, verkligen!!!! Fick först veta att The Fashion var inställt, aaarrrggghhh!!!
Sen ringer mitt ex och säger att han varit med om en motorcykelolycka och ber mig att komma över!
F**K var rädd jag var!! Jag sprang ut, hoppade på cykeln och cyklade för allt vad jag orkade och lite till.
Det tar bara 3 min att cykla dit, men en massa tankar hann snurra ändå. Hjärtat slog tusen gånger fortare än normalt. Väl framme så står han utomhus med sin motorcykel som inte längre är så fin...Han hade kört på en oljefläck när han skulle svänga höger i ca 60km/h. Alltså inte särskilt fort, men det räckte. Han skadade ryggen lite. Annar inte så farligt. En jäkla tur! Har alltid sagt att han ska göra sig av med den! Folk dör hela tiden! Förra veckan dog 4 motorcyklister! Allt har en mening...meningen igår var att han skulle få en varning. Att han skulle inse hur farligt det är. Och...det gjorde han. Nu ska den säljas!!!! Är så glad att han är ok. Han hade lika gärna kunnat glida under en bil...usch fy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0