It´s A Wonderful Life!

Ni kommer väl alla ihåg Ace Of Base - Wonderful Life:

"No need to run and hide
It's a wonderful, wonderful life
No need to laugh and cry
It's a wonderful, wonderful life"

Det var inte direkt det jag skulle skriva om. Kom bara att tänka på den låten när jag skrev min rubrik ;)
Well well...
Har varit i Lund hela förmiddagen med kusinen för att hitta en klänning till Tilinas student.
Det gick mycket smidigare än vad jag hade trott. Hittade en skitfin klänning som satt helt perfekt!
En klännings som jag kan använda vid flera tillfällen dessutom, nice!
Hade ju beställt en från ASOS, men av någon anledning så blev min beställning skickad tillbaka och pengarna sattes in på mitt konto igen. Tack för den!! Men...som jag alltid säger: Allt har en mening!
Nu fick jag ju en mycket finare klänning till ett billigare pris!

Ska hem till Nasty ikväll och se film & mysa! Har inte sett henne på år & dar känns det som. Saknar det lilla livet ♥
Stackaren är lite hjärtekrossad :( , men hon ser allt från den ljusa sidan och det är något jag verkligen gillar med henne! Alltid positiv!

image302
Best friends forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0