Jobbintervju!

Yep! Igår när jag var inne på Urban Outfitters i Köpenhamn så får jag ett samtal...
JAG SKA PÅ JOBBINTRVJU PÅ MÅNDAG!
Haha, men dum som jag var så frågade jag inte VAR!!! UPS! Kunde inte höra vad hon sa och jag frågade inte heller med tanken på att jag kan kolla upp numret på eniro eller nummerupplysningen, MEN...dem har tydligen begärt att inte ge ut sin information!!!! Ahhhh!!! F**K!
Men...kollade nyss på numret på google.dk och fick då fram vart det är :) 
Det är inget jag har testat förr, så det blir en utmaning...OM jag får jobbet vill säga. Håll tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Den sööööööööta pingvinen i ... kommer inte ihåg, så filmen på bio iaf. JO, happy feet!!

2007-06-27 @ 10:19:37
URL: http://thousanddollars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0