Kelly Clarkson...Hmmm!

Har skrivit om många artister och band som jag hyllar, men det var länge sedan jag skrev om någon jag inte gillar alls. Har jag gjort det förut?? Can´t remember...well well. Det gör jag ikväll i alla fall...nu faktiskt ;)
Blir bara tvungen att dissa Kelly Clarkson! Får kanske många klagomål nu, men jag står för min mening.
Visst, hon har kommit jättelångt sedan Idol och bla bla bla, men hennes röst låter alldeles för vanlig i mina öron. Inget som sticker ut och lägger sig på minnet. Dessutom tycker jag att alla hennes låtar går i samma stil. Alla låtar har samma sound och det blir så tröttsamt! För att inte tala om hennes musikvideor...TRÅKIGA!! Och faktiskt även de nästan alltid detsamma! Varje gång jag ser någon av hennes videor så tänker jag: "Har jag inte sett detta förut?"
Och den tanken vill man INTE ha! Nä, kom med något nytt!!! Jag tycker i alla fall att Kelly Clarkson är tråkig!

image349

Och vad är saken med hennes min?? Har hon bara två ansiktsuttryck att välja mellan?!

 och nästa:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

kelly clarkson är bra! Tille då :( haha

2007-06-16 @ 20:11:37
URL: http://www.lachica.sprayblog.se
Postat av: Tilisha

Haha! Såg att du skrivit om henne :)
Där skiljer sig vår musiksmak lite, hehe.

2007-06-16 @ 20:16:43
Postat av: julia

hahahah, du är så himmelnes kul ! och jag HATAR kelly clarksson , jag gillar liksom inte hennes musik på något sätt , ännu något som vi har gemensamt! :D
ha en underbar dag ! KRAMAR

2007-06-17 @ 13:06:35
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: Anonym

mjo tack för tipset!
klockrent att du märkte de där på kelly ;)

2007-06-17 @ 15:22:23
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Tilisha

julia: Haha, så söt du är!
Ja...vi har visst mycket gemensamt :) Trevligt!
Gillar inte heller hennes musi som du ju vet, hehe.
Ha en underbar dag du med! KRAMAR!

2007-06-17 @ 17:44:20
Postat av: Tilisha

Anonym: Haha, visst är det ;) Hon har ju ALLTID samma min...tjatigt!

2007-06-17 @ 17:45:09
Postat av: Sten Stork Fejs

mm hon har bara 2 fejs o skilja sig me =p

2007-09-15 @ 02:16:57
Postat av: t molotok

Nah, där ligger mer bakom... du hänger helt enkelt upp dig på henne av någon orsak.
Hon har fin röst och har hittat en stil som passar henne. Att bitarna låter lika skulle diska 95% av musikvärlden.
Flickan är söt och grimaserar/poserar inte lika mycket som de flesta artister, ingen nackdel tycker jag...

2007-09-25 @ 01:24:10
Postat av: Tilisha

t molotok: Jag gillar inte henne helt enkelt. Det är precis därför jag lyssnar på den musiken jag gör...där alla låtar inte låter likadant.
Men alal har ju rätt att tycka vad dem vill. Jag blir inte sur elelr arg om någon inte skulle gilla Oasis.

2007-09-25 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0