Konserter!

Det finns så galet mycket jag vill se nu och jag känner bara att pengarna inte räcker till!!! :(
Vill bl.a se Modest Mouse, The Fashion, Albert Hammond Jr, Black Rebel Motorcycle Club och The Bravery...
Vad gör man? Jag och Nasty ville se Editors också, men det sorterade vi bort, biljetterna var ändå slut, haha!

Well well...jag har Roskilde att se fram emot!!!!!! LÄNGTAR VERKLIGEN!!!
Vet ni...BILJETTERNA ÄR SLUT!!!! WOHOO!
Men det finns fortfarande att köpa på norska Billetnet. Lite dyrare bara, mén tänk så många grmt bra band ni kommer få se! Lätt värt varenda krona!!

Kommentarer
Postat av: julia

ååh , det låter ju skitkul med roskilde ! :)

2007-06-06 @ 14:49:55
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0