Lång Spännande Dag!

Var i Köpenhamn hela dagen idag. Skulle vara på jobbintervju kl 12, men åkte in dit så att jag var där ca 1h innan för att hitta dit, hehe. Det gjorde jag iofs direkt så hade en massa dödtid att spendera...bummer!!
Hittade förresten Flying A som jag letat efter i år och dar! Butiken jag skulle vara på jobbintervju låg precis brevid, nice! När klockan slagit 12 var det dax. Jag satt i ett rum med 2 personer...väldigt trevliga. Känner dock att det inte direkt är ett jobb för mig :( Man får t.ex inte säga "Hej" utan måste säga "Goddag" och "Farväl". Man får inte heller säga "Du" utan måste säga "Ni". Sen måste man ha uppsatt hår och får inte ha nagellack. Hmmm..!

Träffade J sen i någon timme. Mysigt :) Sen spenderade jag en timme med AJ för att sedan gå in på BikBok och möta Nasty, Rachel och Fanny.
Vi åkte in till Malmö för att käka på Gränden. Kom dit ca kl 20 och kom hem för ca 30 min sedan.
Det var jättemysigt! Snackade en massa skit och käkade god mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0