Modeshow & Mys!

Var i Köpenhamn igår. Julia (som jag jobbade med på BikBok innan) hade en modeshow med hennes skola igår. Hon har gått en design linje i Köpenhamn i 2 år och skulle nu visa upp hennes kollektion som helt klart var den finaste på showen!! Hon är såååå duktig! Hon åker till Norhe idag :'(
Kommer sakna det lilla livet!!!! Men hon kommer och hälsar på i augusti, weeee :)
Innan jag gick till BikBok för att möta upp Nasty & Fanny så träffade jag J i ett par timmar. Mysigt!
Tiden gick så fort bara, suck, men ska träffa honom ikväll igen!
På modeshowen kom min gamla chef fram och snackade med mig...usch! jag gillar inte henne och hon gillar inte mig, men ändå måste man spela så falsk och: "Heeeeej! Det var länge sedan! Hur är det?" ÖRK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0