Nytt Jobb, Wohoo!

Var i wonderful Copenhagen idag...igen ;) inte mig emot...älskar ju Köpenhamn!
Skulle i alla fall in på jobbintervju på Glitter. Åkte in tillsammans med Kim. Intervjun tog ca 40 min. Riktigt trevligt faktiskt och avslappnat. Vi snackade om mycket utanför jobbet också...det var kul!
Well well...JAG FICK JOBBET!!! YEAH! Hon ska ringa mig nästa måndag då hon har listat ut var hon ska "placera" mig, hehe. Det blir antingen på Hovedbanegården eller Ströget. Kan hända att jag får jobba i lite olika butiker för att sedan få mina fasta tider på ett ställe i augusti. Längtar verkligen!!! Har ju jobbat på Glitter här hemma innan så...:)
I´m happy!!

image390


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0