Oh Yes!

Beställde 5 biljetter till Maroon 5 i måndags...fick hem de igår! Det kallar jag snabb leverans!
Som ni kanske vet, kommer Maroon 5 till Forum i DK den 11/12-07. Det får inte missas!
Det är mycket snack om just Maroon 5...mest negativt snack vad jag har hört i alla fall, men jag har min egen mening som jag står för fullt ut! JAG GILLAR MAROON 5!! Tycker att Adam Levine har en väldigt unik röst.
Den kan låta väldigt falsk och ibland låter det som att han är förkyld när han sjunger, men det är precis DET som är skönheten med det hela. Det låter inte som alla andra...det är unikt vilket gör att det blir intressant vilket i sin tur leder till att man lyssnar mer & mer och om & om igen. Man tröttnar inte. Inte jag i alla fall!
Deras gamla platta, Songs About Jane är helt fantastiskt bra! Det är inte ofta man hittar skivor där alla låtar är bra, men det här är en sådan skiva. Alla låtar är suveräna och skivan blir bara bättre & bättre!
Har inte hört deras nya än, men den ska köpas så snart som möjligt!!
Deras singel, Makes Me Wonder, har jag skrivit om förut...den lät inte alls bra i mina öron första gången jag hörde den, MEN...vad har jag sagt om de bästa låtarna?? ;) That´s right: de bästa låtarna är de man måste lyssna på om & om igen, sen sitter den där för alltid!! Nu sitter den i alal fall där den ska och den är sweet!!!
Se och hör den här:

image328


Visste ni förresten att Maroon 5 hette Karas Flower först?
Och visste ni att dem gästat Beverly Hills under de namnet?
De spelade på Peach Pit som blev omdöpt till After Dark sen.
Det visste ni inte va! ;) Nu vet ni...och jag har letat fram ett klipp! Check it out:

image329
Låten heter Soap Disco, den är cool!!

" The crowd was getting old
  The disco's back or so I'm told
  But we've got nothing here
  Except a tired set of ears, and we say

 Hey mama, I'm something
 Check it out, see what it's all about
 Cause this is Soap Disco, so charming
 See the floor from the cleaner point of view"

En annan favorit är: If You Only Knew.
Hittar tyvärr ingen video, men leta på internet...it´s good!!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej! andreas är jag och jag är ett stort fan av Maroon 5.... hur fick du tag på biljetterna? vilken hemsida? jag skulle så jävla gärna se dem live! maila mig så snabbt du kan!

2007-08-01 @ 15:05:34
Postat av: Andreas

Oj fick du min mail adress? [email protected]

2007-08-01 @ 15:09:47
Postat av: Tilisha

Andreas: Jag hoppas att du får tag på en biljett! Har mailat länken till dig! Vi ses där ;)

2007-08-02 @ 08:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0