Peptalk!

Igår var ingen bra dag...eller jo...de var det ju. Fram till det att jag skulle krypa ner under täcket.
Helt plötsligt kommer en vinpust med ångest över mig! Allt känns skit och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Vad vill jag med mitt liv?! Är så avundsjuk på Tilina son nyss tagit studenten och nyss fyllt 18 år. Det är då allt börjar...jag är snart 23 år och känner inte att jag gjort något vettigt med mitt liv. jag vill vara 18 igen och börja om!
Men det kan man ju inte...man lever här och nu och det är bara du som ska styra över ditt liv. Du bestämmer hur din framtid ska se ut. Efter ett långt samtal med J så försvann den dumma vindpusten och ett rosa moln flög förbi.
Älskar verkligen att snacka med J om sånna saker. Han kan få allting att vara positivt! Jag nämnde en hel del negativa saker som jag gjort i mitt liv, saker jag ångrar att jag gjort och/eller inte gjort, men det vände J om till något positivt. Blev verkligen helt överraskad av hans förmåga...han har ju så rätt! Och det var så skönt att snacka med honom om allt! Han fick mig verkligen på bättre humör och nu känns saker & ting inte så jobbigt längre!

En ny start...nu ska jag iväg och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0