Rachel Seow - Lägg På Minnet!

Var på Vinylbaren igår och såg Rachel spela (Nastys syster). Det krockade med fotbollen, men det var ändå en hel del folk där vilket var jättekul!
Har sett Rachel uppträda en gång förr. Det var på BikBok´s 1-årsjubileum. Det var så bra! Längtade verkligen till att få se henne igen och det fick jag ju ;)
Rachel
är så otroligt duktig! Verkligen en stor talang! Hon skriver de mest fantastiska texterna som man verkligen kan ta till sig. Jag kännner i alla fall igen mig i många av hennes texter och ryser varje gång jag hör henne sjunga!
Underbar känsla! Samtidigt som man kommer på sig själv med att smila så har man en massa tankar som snurrar när man hör henne. Man tänker på alla glada och sorgliga stunder. Alla minnen...det hela blir bara så fint och underbart! Hon har en sån otrolig utstrålning på scen och hon sjunger med en stark inlevelse.
Man kan verkligen se och höra att texterna har en mening...inte bara något hon har hittat på. Alla texter bygger på något verkligt, något hon tror på, något underbart...hennes liv, hennes tankar...det hela blir bara så fint!!
Jag hoppas verkligen att hon kommmer ut och att alla får höra henne! Det förtjänar hon.
Jag är säker på att hon kommer lyckas...helt säker!

Se och hör Satellite som jag filmade igår. Den är helt fantastiskt underbar! En klar favorit!!
Klicka bara på bilden:

169919-297


Kolla även in hennes myspace: www.myspace.com/rachelseow


Kommentarer
Postat av: Nathalie

shit vad creepy! vi valde EXAKT samma bild som stillbild för videon.. kolla min blogg.. ahhh hade inte sett ditt inlägg när jag gjorde det. jag svär!! vi är soulmates.. det är bara så :) love u

2007-06-05 @ 10:47:35
URL: http://www.lachica.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0