Så Typiskt :/

Började känna mig krasslig i fredags...gårdagen var lite värre, men idag då!!!
OH MY vad jag tycker synd om mig sälv :( Sväljer rakblad kännns det som!
Och det är bara så typiskt mig att bli sjuk när det händer en massa! Tilina tar ju studenten imorn...
Skiter i om jag är halvdöd imorn...det ska firas! Det är en stor dag för henne och det är ju min älskade lillasysters dag! ♥ Dessutom kommer en massa släkt & vänner dit som jag inte träffat på ett tag.
Får käka en massa c-vitamin och panodil. Har mina kända bedövningstabletter också, haha. Nasty likes ;)

Vad gör man när man mår skit då?
Jo...man slänger ihop världens (för tillfället) bästa spellista och bara njuter!
Idag ser min ut såhär:

Tyler James - Why Do I Do
The Afters - Beautiful Love
The All American Rejects - Move Along
1990s - You Made Me Like It
The Coral - Dreaming Of You
Head Automatica - Nowhere Fast
Phantom Planet - 1st Things 1st
Factory45 - Not Bored With You

Där har ni den...it´s nice!

169919-310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0