Sick And Tired...

Blev en låååång dag idag med studenten och det hela. Sprang fram & tillbaka och körde hit & dit.
På toppen av allt är jag dunderförkyld!! :(, men en utekväll i Lund på Tegnérs blev det i alla fall.
Kunde dock inte roa mig så värst mycket då det var packat med folk och jag kunde inte andas genom näsan. Stackars mig. Var ändå inte hemma förrän vid 3.30 så...mår skit idag, buhuu.
Det blev i alla fall en väldigt lyckad studentfest och Tilina var såååååå fin! En liten prinsessa!
Kul att se henne så otroligt glad!
Kommer ihåg den känslan...både glädje över att slippa skolan och ångesten av vad man ska göra härnäst.
Men det fixar siga alltid!
4 timmars sömn i natt...I`M ON IT!! Inte :/ Well well...


Ungefär såhär såg det ut igår:


image313


Kommentarer
Postat av: Dena

de såg riktigt härligt ut!

2007-06-14 @ 19:20:45
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0