Sick-Music!

Min spellista för en dag som denna då man bara vill slänga sig i kylen!!

Tyler James - Foolish
Oh My, sicken pärla! Har förälskat mig helt i denna killen!
Att det ska vara så svårt att få tag på hans skiva :(

image321
Detta är en remix, men fan så bra! Känner mig helt on top när jag hör honom!
Bara lyssna på hans röst...verkligen LYSSNA! Heaven!

Mando Diao - Sheepdog
Jag är helt förälskad i Gustaf Noréns skräliga röst!
Pirrar i magen och jag får gåshud! MISSA INTE PÅ MALMÖ FESTIVALEN!

Black Rebel Motorcycle Club - Weapon Of Choice
Vill verkligen bara hoppa & skrika: 
I wont waste it, i wont waste it, 
I wont waste my love on a nation 
I wont waste it, i wont waste it, 
I wont waste my love on a nation!!!
Den är (ursäkta språket) så jävla bra!!!

We Are Scientists - Nobody Move, Nobody Get Hurt
Tycker att det låtter lite kaiser Chiefs över det hela och då kan det ju inte låta annat än fantastiskt, rockigt, i-want-to-loose-it perfekt!!!

Sist, men absolut inte minst:
Oasis - Roll With It
Blir så jäkla glad när jag hör den! Det finns ingen låt som denna! Den är unik och INGEN kan göra det dem gör! Oasis kommer alltid vara en del av mig! Låter töntigt, men så är det.
F**K den är bra!!!

image322
Kolla in Liam Gallaghers kända pose...LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0