Sjukling :(

Är fortfarande sjuk, host host. Tycker lite synd om mig själv. Det är så Typiskt! Jag som skulle till Vesterbro Festival i Köpenhamn idag där 80 upcoming bands ska spela!! Åååhhh!!! VARFÖR!?
Underbara Sha La Las ska ju spela idag! Ha sett dem tusen gånger förut, men killarna är så söta och helt underbara, snyft! Well well...
Imorn spelar Factory45 och jag MÅSTE se! Har sett de 2 gånger, men det är inte tillräckligt!
Aaarrrgggg!! Hade kunnat gråta nu :( :(
Ska Lägga mig i sängen med min iPod i högsta hugg...mår i alla fall lite bättre då. Musiken är där i alla fall...

Jag blev riktigt glad nu faktiskt ;) Hittade nyss Kaiser Chiefs nya video: Everything Is Average Nowadays!
Verkling en I-don´t-give-a-damn-låt!!! I´m On Top again!!!
Videon är verkligen skitcool! Kaiser Chiefs är grymma! Världens bästa liveband!!


Kommentarer
Postat av: julia

Jaa, den är grymt bra!!

2007-06-15 @ 15:23:04
URL: http://juliiaas.blogg.se
Postat av: julia

åååh jag vill också se dom ! jag köpte deras första skiva första dagen den kom ut och jag höll på att dö , sån jäkla bra skiva ! allt var ju to die for ;)
sen kom andra skivan och den var precis lika bra , liksom hur lätt är det att göra en toppenbra skiva till ? ;) så dom måste jag iaf se , får kolla upp när dom sticker till stockholm ! , men du ska inte till hultsfred ? :) massor med stora kramar

2007-06-15 @ 15:34:05
URL: http://juliaalmen.blogg.se
Postat av: julia

hahah , förstår att det var bra ! dom rocks ;)

2007-06-15 @ 20:02:46
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0