That´s The One!!

Såklart är det dem ju!!!
Var inne i Lund med Tilina för att köpa födelsedagspresent till mamma. Det är ju studentdax nu och alla studenter åker runt på flak med hög musik och skriker och tjuter, MEN...man kan ändå höra musiken som strömmar ;)
Hörde en hel del bra musik idag. Bl.a Michael Jackson och Jet. Nice!
Sen hände det...helt plötsligt hör jag dessa underbara toner som jag inte hört på en evighet och som jag glömt allt om!! Hur kunde jag glömma?! Den är en av de bästa låtarna, någonsin!! Jag kan verkligen inte sitta still när jag hör den! Så...kom hem för ca 15 min sedan och har letat och letat efter bandet. Visste vad låten hette, men bandet hade jag glömt...illa! Efter lite googlande så hittade jag detta helt otroligt glada band, nämligen:

The Caesars - Jerk It Out!

Tror att dem flesta har hört den, men det var ju ett tag sedan den spelades.
Lyssna på dem nu i alla fall. Kan lova er att det är något helt speciellt, något utöver det vanliga!
Och dem är ju svenskar också!! SWEET!

Kolla in deras myspace. Tyvärr finns inte Jerk It Out uppe, men klicka på bilden nedan för att se och höra videon!
www.myspace.com/thecaesarsofsweden
även:
www.myspace.com/caesars

image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0