The Afters!

Det var en riktigt bra musikdag för mig igår! Hittade allt jag letat efter i år & dar ;)
Nu är jag gladare än någonsin, hehe. Tänk vad musik kan göra...ändra ditt humör radikalt!
Med den perfekta artisten & den perfekta låten kan ditt humör gå från depprimerad, ledsen till glad & livlig på 1 sekund!! Jag vänder mig alltid till musiken när jag känner mig depprimerad och behöver ny energi.

Har i alla fall letat efter The Afters ett tag nu. Första gången jag hörde Beautiful Love så blev jag helt tagen!
Den är så fin och får en verkligen på det bästa humöret du kan tänka dig!!
Texten är helt underbar...jag blir helt salig!! Den måste bara höras...om & om igen!

"What a beautiful smile
Can I stay for a while?
On this beautiful night
We'll make everything right
My beautiful love
My beautiful love"
 
"Maybe a greater thing will happen
Maybe all will see
Maybe your love will catch like fire
As it burns through me"

Kolla in deras video genom att klicka på bilden...simple as that!
När ni ändå är igång så kolla även in deras myspace för att höra andra fantastiska låtar!

http://www.myspace.com/theafters   

image307


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0