The Thrills

image325

H
ar allid gillat The Thrills. Deras musik är så ljuvlig och skön.
Man vill bara sätta sig på balkongen med en varm kopp te och njuta av dessa fantastiska toner och denna otroligt specialla, ljusa och fina röst. Han har en helt otrolig röst. Något man inte hört förr.
Den är så speciell och ger en gåshud. Jag blir helt salig när jag lyssnar på dem.
Big Sur är en klar favorit och den kan jag höra non-stop dag ut & dag in.
Den tar mig till en plats där jag känner mig trygg...

image324

Kommentarer
Postat av: julia

åååh vad glad jag blir !! :D att jag är någons favorit liksom , det är inte varje dag man får höra något sånt , gillar din blogg med något otroligt ! speciellt eftersom att den har så mycket musik i ! me like !
kramar till dig ! :)

2007-06-12 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0