Trevlig Söndag!

Har varit en trevlig dag tillsammans med familjen! Vi är ju som sagt en riktigt stor familj och det är inte alltid man träffar alla. Så det var jättekul! Var på barndop. Min brorsdotter skulle döpas...lilla Elin!
Så söt och fin hon är!! Och så liten...åååhhh :) Älskar barn!
Ska i alla fall se skräckfilm med Tilina och Nathalie idag! Blir "mysigt", haha! Kan verkligen bara se skräckfilmer med de två. Ingen annan gillar det.
Hade en trevlig natt också ;) Sover ju alltid med min iPod i öronen och i natt somnade jag till underbara The Thrills!
Vaknade mitt i natten och hörde denna ljuva röst...med ett stort smil på läpparna somnade jag om igen under det varma täcket...myspys!

Not For ALl The Love In The World - den är så fin!!
Och hans röst!!! OH MY! Den är verkligen något av det finaste som existerar! VERKLIGEN speciell!



Kommentarer
Postat av: Anonym

yes, de är riktigt sött!

2007-06-17 @ 18:16:48
URL: http://anusvrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0