Trött!

Vaknade för en halvtimme sedan..WHAT?!?!? JAG?!?!? Som alltid stiger upp 7-8!!!
Hatar att vakna så sent!! Känns soom att hela dagen harr passerat :( not a funny feeling...
Men...det tyder kanske bara på att jag behövde sova ut lite! Jag ser det så :) Allt har ju trots allt en mening, hehe!
Min brorsdotter Kim är hos mig nu...hon sover dock fortfarande, sleepyhead!
Vet inte helt vad vi ska göra idag...gå ut och gå en runda kanske. Köpa godis och hyra en film eller nåt mysigt.
Känner bara för att slappa idag! var i Köpenhamn från 11-19 igår och kom inte hem förrän 22.30.
Ska in till Köpenhamn imorn igen och se The Bravery , wohoo!! hade lika gärna kunnat flytta dit!
Älskar Köpenhamn ♥


This is me today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0