Tyler James - Äntligen!!!

Första gången jag hörde Tyler James var då jag jobbade på Topshop för ca 2 år sedan.
Där har dem ju stora flatscreens bakom kassan (iaf i butiken på Nova) där dem spelar en massa band från England som inte nått till Sverige (och fortfarande inte gjort, WHAT?!).
En dag gick jag där och städade...helt plötsligt hör jag en helt fantastiskt underbar och annorlunda låt. Något jag aldrig hört förr. Jag vänder mig om och se en riktigt sexig hunk på skärmen, mmmm ;)
Säger till Angelica (en jag jobbade med) att hon ska kolla vad låten heter och det gör hon...Tyler James med Why Do I Do!!! Och idag...denna underbara fredags-morgon hittar jag hans myspace efter mycket letande och sura miner!! Han är fantastiskt! Men...hittar inte hans cd någonstans!! Det är skitirriterande! Det är ju knappt någon som vet vem han är och skivan är omöjlig att få tag på!

169919-305

Så ser den ut i alla fall...Den SKA bli min en dag!!! Tänk att man kan bli så glad som jag är nu över att ha hittat en artist man letat efter i all evighet. Det är ju "bara" musik, men nej! Det är inte "bara" musik...det är en livsstil, det är jag! Och musik gör mig gladare än något annat! Nu är min dag gjord!
Time to hit the shower ;)

Kolla in hans myspace och förälska er i denna hunk med världens underbaraste röst!!

image306

Kommentarer
Postat av: mia

Håller med dej helt och hållet. Han gör underbar musik och är så jädrans snygg med sjukt bra röst.
tack för en kul och intressant blogg och myspace sidan!

2007-07-08 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0