Vad Ska Man Säga ;)

Jaja...jag vet att det är uttjatat med alla dessa unga wannabe pop/rock band,men jag diggar The All American Rejects!! Ni som ser One Tree Hill har säkert hört denna spelas i säsong 3 på beachpartyt.
Om ni inte tänkt på det...se det igen (ni har väl boxen hemma? hehe)!
När jag får den här känslan: "Aaaarrrggghhh! JAG ORKAR INTE MER!!" så är Move Along helt perfekt att spela på högsta volym! Jag får bara lust att hoppa i sängen och sjunga med för allt jag orkar! Jag vill bara skrika!!

Speak to me, when all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through
Move along
Move along


AAAAHHHHH!!!! Den är så pefekt för tillfällen då man bara vill skita i allt och göra som man vill!
Nu blev jag helt lycklig helt plötsligt, haha ;)
Hör den...den är nice!!

Klicka på bilden för att komma till deras myspace.

169919-304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0