Fall Out Boy igår wohoo!

Blev verkligen positivt överraskad!
Var inte så himla taggad om jag ska vara helt ärlig. Äger ine ens en skiva med dem, ojoj.
Jag & Nasty (nytt smeknamn till Nathalie, haha...you know I ♥ U) köade i ca 2 timmar. Tiden gick skitsnabbt.
Jävlar vad vi trängdes, haha. Vi är så bra! Kom dit med inställningen att det är skitsamma om vi kommer längst fram eller ej, men att det hade varit kul. vet i fan hur vi alltid lyckas, men vi kom längst fram!
We got it in us ;) Konserten var i all fall riktigt bra. Sicken show! Pete då...så jävla sexig! Nästa för sexig kom vi fram till...man kan inte se så jävla bra ut!! Var han som snackade hela tiden och "höll" i det hela. Frontmannen sa inte ett pip och gjorde inget större väsen av sig. Ganska trist att det blir så att Pete står för bandet för att han är den snygga av dem. Han är också alltid längst fram på alla bilder osv. Well well...det är väl något dem bestämt så...

I slutet av spelningen så ställer sig Pete på räcket precis där jag och Nasty står! Gaaahhhh! Haha!
Folk blev helt galna! Var t.o.m en tjej som greppade tag om hans privata del...if you know what I mean ;) Det var lite väl...nasty! Tycker jag inte att man gör! Hon blev glad i alla fall.

Klicka på bilden nedan för att höra This Ain´t A Scene...

169919-106



Kommentarer
Postat av: ..

fy fan va avundsjuk jag blir... fall out boy är kanske världens bästa band och jag kunde inte fara dit eftersom jag har cirkus 50-60 mil ner till sthlm och hade seminarium idag på universitetet...usch

2007-03-22 @ 13:39:26
Postat av: Tilisha

Usch då... :( Det var verkligen en skitbra konsert! Såg dem dock i Köpenhamn...bor också långt ifrån Sthlm.

2007-03-22 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0