For Real!

Bläddrade nyss igenom nya Cosmopolitan.
Läser delen: SÅÅ COSMO JUST NU! vilket handlar om: Små sätt att höja fun fearless female-faktorn och göra dig till stjärnan i ditt eget liv.
Låter jäkligt intressant. Man får en massa tips om hur man ska göra för att få en lyckad utekväll.
MEN...det var ett tips som jag bara kunde skratta åt, haha!

Få HEM HONOM :

Cosmo tipsar om en raggreplik som fungerar (vi har testat).
Du säger: "Du är verkligen toppen, det är i princip bara en sak med dig som inte är helt perfekt."
Han: "Va, vadå?"
Du svarar: "Din adress. Den borde vara samma som min - åtminstone i natt!"

Raggreplik som fungerar...killar..det får jag verkligen inte hoppas!!!

169919-96

Kommentarer
Postat av: en annan ifrån og

kör du den på mig så lovar jag att det funkar, du kan få testa lite senare.

2007-03-19 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0