Köpenhamns Poptöser...suck!

Ja...kvällen igår då. Var verkligen skitkul att träffa alla! Blev mycket skratt & fnitter, haha.
Sha La Las var grymt grymt bra! Riktigt bra! Efterfesten då...ja...den ägde rum bakom scen.
Alla fjortisar med lappar i panna där det stod "Sha La Las" var såklart där.
Jag & Natta blev frågade om att följa med bak. Visst hade det varit skitkul att festa med dem, men inte med alla fjortisar. Nä tack! hade verkligen känt mig som en groupie då :) och det ville jag inte.
Fanns dock en person där bak som jag verkligen ville träffa!!!

169919-88
Josse - min babe!

169919-87
Natta - min ödesvän

169919-86
Ida & Julia, haha...vad säger man! Världens roligaste & goaste tjejer!

169919-85
Julia & jag

169919-84
Alla :) (utom jag då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0