Slaget om köpenhamn!!

Där befann jag mig igår...mitt i smeten! Var livrädd! Skulle ju se Mando Diao igår på Rust. Vi hoppae på bussen dit, men pga all uppror mot ungdomshuset så var vägarna dit avspärrade.
Så fick fick hoppa av mitt ute i ingenting, gå långt & fråga oss fram.
På vägen dit möttes vi av bränder på gatorna, poliser överallt, galna demonstranter som kastade flaskor & sten, skyltfönster som var helt krossade mm. Den största chocken fick jag då en sten kommer flygandes 2m framför oss & krossar ett skyltfönster. Nästa chock kom då en polisbil kör förbi oss & en demonstrant kastar en spritflaska på bilen. Folk var HELT GALNA!! Fram kom vi i alla fall...trodde jag aldrig. Verkligen dumt av oss att gå där, men det fanns inte så mycket vi kunde göra. Usch ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0