What a day!

Mando Diao igår...sicken jävla bra spelning! Rust var verkligen skitlitet. Fanns knappt plats på scenen, haha. Man kunde kliva upp på scenen för att den var så låg & det fanns inga grindar eller något så det var fritt fram att ta på hunkarna ;) Det var först 2 förband: Factory 45 & Sha La Las. Riktigt grymma band. Tror att Danmark kommer slå igenom med kommande rockband! Mando Diao var i all fall helt fantastiskt! Spelade alla bra låtar som kan tänkas.
När det var dax att kliva av scenen så böjer sig Gustaf Norén ner för att ta i hand med fansen.
Han tar tag i min hand, blinkar till mig & ger mig hans plektrum!! Ååååhhh! HAPPY! ♥ Inte löjligt alls, jag blev faktiskt glad :) Klicka för större bilder! Videos kommer, hang on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0