Death Cab For Cutie!

Fortfarande många som inte har hört...skärp er!!! :)
Ni som kollar på O.C borde i alla fall veta vem dem är eftersom Seth Cohen är ganska beroende av dem, hehe.
Första gången jag hörde Death Cab For Cutie var när jag jobbade på BikBokBurlövs Center.
Sandra
(chefen) hade en vän som gjorde "Grötskivor" till henne, don´t ask ;) och på den skivan fanns Death Cab For Cutie med deras helt underbart fantastiska Soul Meets Body!
Blev helt förälskad! När man hör den så får man en sån där känsla som inte går att beskriva...jag ryser alltid jättemycket och tankarna tar mig tillbaka till både glada och sorgsna stunder.
Jag kryper in i min helt egna värld och bara stirrar rakt ut i ingenting medans tankarna snurra för fullt...
Samtidigt som det är en otroligt härlig känsla så är den ganska skrämmande också.....
Det är något med den låten...något underbart...något mystiskt...

Klicka på bilden för att höra den och väck dina känslor!!

169919-266


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0