I´m Addicted To...

Några saker jag absolut inte klarar mig utan:




* Sjalar i alla dess färger och mönster är ett klart måste runt min hals! Oavsett väder!!
* Mobilen...what to say ;) Har blivit som den nya dagboken! Den bär jag alltid med mig!
* Juicy Tube, alla tjejer vill väl ha glansiga och förföriska läppar, haha! Det blir en vana...dyker upp var 5.e minut!
* Ipod!!! Hade absolut inte klarat mig utan den! Inte en chans! Där finns mitt största intresse: musiken!
* Converse...världens bästa och skönaste skor! Har nog 11-12 par nu och fler blir det...helt säkert!

Tänk att man kan vara så beroende av vissa saker...nästan skrämmande!

Kommentarer
Postat av: Socker

Sant sant :-). Riktigt vikta grejer. Håller med dig med sjalarna, mobilen, juicy tubes, och iPoden, men inte med conversen, i alla fall inte på mina fötter :-)

Puss

2007-05-01 @ 16:33:12
URL: http://mooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0