I´m Half-Dead!!

Igår...hade en slappedag med Nasty. Vi var på Bonnamarknaden i Staffanstorp, haha. Så konstiga typer det finns här!!! Sånt märker man inte annars, men alla skummisar är på marknaden...det största som händer här ju, haha ;)
Sen var det meningen att jag skulle till KB med Nasty, men som alltid kommer det något annat ivägen, suck suck.
Börjar nästan tro att det är meningen att jag INTE ska till KB :(
Nästa gång...då SKA jag dit!!!

Idag då...haha! Tro det eller ej, men JAG CYKLADE 6 MIL IDAG!!! WOHOO!!!
Är hel slut i kroppen nu och jävlar sicken mjölksyra!!! OH MY!!!
Pappa var stolt i alla fall :)
Det var faktiskt kul att cykla igen, men fan så mycket jobbigare än jag trodde. Det märks inte att man är en fd. landslags cyklist!! Dessutom var jag skitstark i uppförsbackar vilket jag då inte är nu, hehe.
Men...det kommer! Vänta bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0