Livet Leker!

Har haft en underbart härlig vecka! Allt har bara flytit på och jag känner att jag lever nu ;)
Så ju Sha La Las (som ni nu har läst om i 4 inlägg...what can i say, they´re just worth talking about ;) ♥) i tisdags och det var en underbar kväll! Hade skitkul och Jive var ju där som DJ´s. Trevligt folk, hehe!
Dessutom fick vi med oss My, Annika, Liv, Tina och Jossie vilket var en klar bonus!! SÅ SÖTA!
Igår såg jag Cold War KidsLille Vega med Nasty. Det var bara så galet jäkla bra!!!
Lägger upp bilder och videor sen. Har filmat Hang Me Up To Dry, Passing The Hat, Hair Down och We Used To Vacation. Ville så gärna filma Robbers för det var så coolt!! Alla lampor släcktes och hela bandet hade varsin ficklampa som dem lyste på publiken med. Skitcoolt!! Men...man hade ju inte kunnat se så mycket i alla fall så...fick 4 andra helt amazing låtar på film ändå :)

Innan vi tog tåget till Kph så blev det lite fika och shopping i Malmö. Tiden rann iväg!!
Vi tänkte att vi skulle shoppa vidare i Kph, men det gick ju inte. Istället fikade vi på vårt nyupptäckta café som ligger på en sidogata vid Köbmagergade. Myspys! Nasty är så rolig att umgås med...hon säger så dumma saker!
Idag har jag ockå haft en alldeles mysig dag. Kom hem till Tilina som inte sett mig på ett helt dygn (WHAT?!) och hon var jätteglad över att se mig och ville bara kramas imorse ♥

Har träffat en massa vänner i veckan och det gör en så glad!!
Take Care!!

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0