Mycket Har hänt!

Oj oj oj...det var ett tag sedan jag uppdaterade här.
Det har i alla fall hänt en hel del spännande sedan i torsdags. Sha La Las & Jive var ju förband till The SandmenKB. Gick skitbra och grabbarna are always on top ;) Det är ju som sagt inte många i Malmö som känner till Sha La Las än, men...det kommer!!!
Innan vi begav oss till KB så käkade jag, Tina & Liv sushi hemma hos Mysan, mmmm! Den bästa sushin jag någonsin ätit! Köpte galet mycket också, haha!
Sen stack vi till KB och var där i några timmar. Jag övenattade hos Nasty och begav mig hem tidigt nästa morgon för att sedan bege mig till Köpenhamn senare på kvällen.

BikBok firade nämligen 1 år, wohoo! Så butiken stängde inte förrän 21 på kvällen. Det bjöds på Snacks, livemusik (Rachel), välkomsdrink, rabatter och gratis makeup av mig, tihi :)
Trodde att jag skulle få det ganska lunch, men jösses...ALLA ville få gratis makeup! Kul kul!!
Fick välja en gratis outfit för att jag hjälpte till, tack! Inte helt fel att gå och plocka på sig en tee, hoodie och jeans helt gratis!
Efter mycket slit och städande begav vi oss till Hard Rock Café. Jag och Nasty har aldrig varit där förr så det var skitkul. Bra musik! Jag och Nasty blev helt on it när vi hörde Leave Before The LIghts Come On med The One And Only: Arctic Monkeys!
Vi var där i några timmar och snackade om allt mellan killar och Roskilde, hehe.
Sen kom Jonathan45 och hämtade upp mig ;)
Var sedan hos honom fram till i måndags. Hade en riktigt mysig och avslappnad helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0