Schlagerfest och KB!

Yes! I did it!!! jag kom äntligen iväg till KB!! WOHOO!! ;)
Nasty har velat få dit mig i år & dar, men det har alltid kommit annat ivägen, men nu äntligen hände det och hon har så rätt: det är SKITKUL på KB! I LOVE!!
Först var det förfest hos Mysan. Kollade såklart på Schlagerfestivalen. Jävla skit att The Ark bara kom på en 18e plats!! VA FASEN! Folk kan inget om musik, fnys!

Sen splittrades vi. Några ville til ett annat ställe, men jag och Nasty skulle bara till KB! That´s it ;)
Kunde inte gå så bra, men Nasty släpade mig allt vad hon orkade, haha!
Kom in och skakade loss för fulla muggar och vad hör vi!!! Jo...3 av våra favoritlåtar i rad!!!
It´s a sign!!

The Kooks - Oh la
Kaiser Chiefs - Ruby
The Killers - When You Where Young

Vi blev helt galna och bara hoppade och sjöng med!! Folk glodde, men va fan!!
VÄRLDENS BÄSTA LÅTAR JU, HAHA!
Det var en riktigt rolig kväll! Hade sååååå kul!

169919-252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0