That´s Why I Love Copenhagen!

Älskar verkligen Köpenhamn! Känner mig helt enkelt hemma där och alla man möter är så trevliga och glada!
Älskade verkligen att jobba på Ströget. Kunderna är skitsöta...inte alls som hemma, fnys!!
När jag går på Ströget så kommer jag ofta på mig själv med att smila...har alltid ett leende på läpparna.
Köpenhamn gör mig glad helt enkelt :)
Skulle verkligen vilja bo där, men det är så satans dyrt!! Dessutom tjänar man ju på att bo i Malmö och jobba i Köpenhamn.
Shoppingen där då...heaven! De 3 bästa butikerna som inte finns här hemma är Urban Outfitters, Wood Wood och TP. Skivaffärerna i Köpenhamn är fantastiska. Dessutom finns det många många! Kan vandra runt på TP i flera timmar och gör alltid av med minst 500 dkk varje gång! farligt!
Finns inga bra skivaffärer i Malmö och det irriterar mig nåt så fruktansvärt!!!
Det bästa Cafét i Köpenhamn då...utan tvekan: Robert´s Coffee!! Jag och Nasty kan verkligen sitta där i all evighet.
Man känner sig som hemma. Atmosfärer är skitmysig med gamla slitna soffor, brasa och rökelse...mmm!
Deras smoothies smakar som inget jag någonsin smakat förr...en klass för sig!
Och vad vore en sommar utan ett besök på Nyhavn!!

I ♥ COPENHAGEN!!!

             
Robert´s Coffee          TP Musik Marked       Nyhavn

image262
Ströget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0