The Perishers!

Detta svenska band är så otroligt bra! Det förvånar mig verkligen att inte fler känner till bandet, men det kommer...det är jag säker på!
Spelade alltid skivan på BikBok när jag jobbade. Tusen kunder kom fra och frågade vem det var som sjöng och jag fick skriva ner all info på en lapp. Tror inte att skivan går att köpa i Köpenhamn så fick tipsa om en sida på nätet :) Det var kul att så många undrade och det hände varje gång jag spelade den i butiken!
The Perishers kan man höra i bl.a O.C och One Tree Hill. Det var så jag upptäckte detta band: genom O.C.
Första låten jag hörde var Trouble Sleeping och jag föll direkt! Så mysig och den väcker bara så mycket känslor och minnen som alla andra låtar på skivan: Let There Be Morning.
Om ni inte har den så köp den nu! Den är ett måste i skivhyllan! En skiva man alltid kan lyssna på. Oavsett humör. Den går alltid hem och är så avslappnande. Jag gillar den skarpt och hoppa verkligen på att få se The Perishers live en dag...snart!!

Klicka på länken nedan för att komma till deras myspace och lyssna på dessa ljuva toner och denna fantastiskt underbara röst!!

http://www.myspace.com/theperishers


169919-223 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0