Ujujuj!

Var i Uddevalla från fredag-söndag för att se när Tilina tävlade. Gick skitbra för det lilla livet!
Två 2.a platser, en 1.a plats och en fin 2.a plats totalt! Way to go sis!
När vi kom dit fick vi en smärre chock då vi såg hur vi skulle bo...aaahhh!
Vi gick in i en stor, tom, iskall sal med tusen stålsängar placerade på golvet tätt intill varandra med skitiga madrasser och tunna filtar...påminde om ett konsentrationsläger vilket fick mig att känna en jäkla ångest!!
Fy fasen säger jag bara! Well well...vad gör man?! Helt plötsligt ropade pappa på mig och Tilina och sa att vi inte skulle bo där!
VA!! Är det sant!! YEAH!...ja...trodde vi! Det visade dig bara att tjejer och killar skulle bo i olika byggnader :(
Tilinas och min glädje slocknade snabbt. Vi gick in i salen...och det var ännu värre än det första! I det stora, dystra och kalla rummet fanns bara vi två...depprimerande!
Funderade helt ärligt på att sova i bilen! Men...pappa räddade oss, TACK! Han har kontakter och fixade ett rum till oss på vandrarhemmet istället...thank you thank you thank you!! Värme och våningssäng! HAPPY!
När jag först såg hur vi skulle ha bott så tänkte jag bara: -"Vad fan gör jag här!?", men det slutade lyckligt, haha ;)
Tänk att min pappa faktiskt bodde så på 50-talet när han var med i det militära...imponerande!

Dagens ungdomar (och alla andra) är bortskämda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0