A Place Nearby...

Ska på begravning idag så humöret är inte helt på topp...Vad ska man ha på sig?? Hur väljer man vad man ska ha på sig till en begravning???? Hatar det! Den första låten som dök upp i mitt huvud när jag vaknade imorse är en låt som jag alltid gråter till. Texten är så sorglig och melodin ger en rysningar. Hennes röst sätter ihop det hela och låten blir världens finaste!

Heaven is a place nearby
So I won't be so far away
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I wanna ask you not to cry
I'll always be by your side

Ryser verkligen när jag läser texten och speciellt när jag hör den. Jag tror på liv efter döden och texten sitter bara så pefekt! Det hela ger mening...
Se videon nedan oh hör låten! Videon handlar om Ryan och Marissa från O.C. Den börjar med att Ryan besöker Marissas grav sen får man se en massa klipp när dem var tillsammans. Det hela avslutas med bilolyckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0