Ångest...

Börjar känna en enorm ångest över min resa till Australien nu. Inte för att jag inte vill resa för det vill jag! Tro mig! Men nu är det faktiskt mindre än 7 veckor kvar och det känns så verkligt nu. Snart händer det. Snart lämnar jag min familj och vänner här hemma i 6 månader...det kommer bli så svårt! Men jag vet att jag kommer hem igen och kommer då vara hemma för alltid. Tiden kommer nog flyga förbi...6 månader kommer säkert kännas som 6 veckor och då önskar man att tiden kunde gå långsammare :) Just nu känns det skit, men det kommer kännas bättre. Jag får tänka på det och se fram emot min resa och att höra om allt som hänt här hemma sen när jag kommer hem. Har haft några riktigt jobbiga dagar med tårar och ångest. Kommer sakna Jonathan så oerhört mycket!! Visste att det skulle bli hårt, men hade aldrig någonsin kunnat föreställa mig att det skulle bli så här hårt...jag ska bara njuta av tiden här hemma med mina nära & kära nu och ha positiva tankar! Men just idag känner jag ångest och ångesten delar jag med mig till er som känner som jag (nice huh)! Här kommer min "ångest-spellista"! Enjoy!

David Grey - This Years Love

Green day - Good Riddance (Time Of Your Life)

Oasis - Wonderwall

Jet - Look What You've Done

(Skrev detta igår, men kunde inte publicera det. Idag är en BRA dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0