I'm Not There

Ni har väl inte missat filmen om Bob Dylan?? Tänkte väl! Den har redan haft premiär i Danmark, men tror att Sverige är lika sega som vanligt när det gäller film & musik, suck!! Den ska i alla fall ses så snart som möjligt!
Det är 6 (!!) olika skådespelare som spelar Bob Dylan i filmen. Bl.a Richard Gere och Cate Blanchett vilket jag tycker är jäkligt coolt och intressant. Är riktigt spänd på att se den! Nu pirrar det i min kropp...jag vill se den NU!! Kan faktiskt tänka mig att åka över till älskade Danmark bara för att se den (och Jonathan såklart ♥)!

Kommentarer
Postat av: daniel

boban är väldigt bra

2007-11-24 @ 23:03:58
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Tilisha

daniel: Så sant så sant :)

2007-11-24 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0