Jag Är Sjuk :(

Ligger i Jonathans säng (utan Jonathan) och tycker synd om mig själv...har så jäkla ont i halsen och kan inte andas genom näsan. Skitjobbigt! Kan inte ta nässpray heller. Dels för att jag inte har någon, men mest för att jag får så ont i näsan av det!! Hemsk känsla!! Vill bara hem till min egen säng :( Känner mig helt febrig också...ÅÅÅHHH DET ÄR SYND OM MIG!!! Här får ni en sjuk-spellista av mig. Så känner jag idag:

Oasis - Slide Away
Black Rebel Motorcycle Club - Need Some Air
Mando Diao - All My Senses
Jet - Shine On

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dej! =) ha en bra dag...så gott det går. =)

2007-11-22 @ 08:50:03
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Tilisha

Emma - Tack så mycket! Sött av dig :)

2007-11-22 @ 09:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0