Nya Skivor!!!

Älskar att köpa skivor, älskar att få skivor! Det finns inget bättre. Tycker verkligen att det är tusen gånger roligare att komma hem med nya skivor än med nya kläder! Jag längtar alltid tills jag kommer hem och kan lyssna på mina nyinköpta skivor. Sen älskar jag att se hur min skivsamling växer! Har fått 3 nya skivor...3 fantastiska skivor!

Sufjan Stevens - Greetings From Michigan, The Great Lake State, med For The widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti (den fantastiska låten från O.C. Jag är helt mållös, den är....så FIN!)

The Killers - Sawdust, innehåller b-sidor, bla Romeo And Juliet

The Perishers - From Nothing To One, äntligen har jag alla deras skivor! Min samling är komplett! Det var bara den som fattades. Har aldrig sett den i en butik förr, men den fanns i Malmö. When I Fall är en låt som måste höras!
image882

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0