OH MY GOD!!

Fy faan vilken jävla bra konsert det var igår!!!! Ursäkta att jag svär, men så jäkla bra var det!!! Hade en klump i magen innan dem började spela...kunde inte helt förstå att jag skulle se dem igen! Det var lång väntan med 2 förband vilket var lite drygt, men 22:50 drogs gardinerna väck och Kaiser Chiefs var på plats!!! Trodde inte att det skulle vara bättre än förra gången jag såg dem, men det var det! Ricky Wilson ger allt från början till slut. Han ger verkligen ALLT! Publiken sjunger med och skriker och tappar rösten. Det hela var så jäkla underbart! Kaiser Chiefs är världens bästa liveband!! Alla väntade på deras hit, Oh My God. Den spelade dem som extra nummer tillsammans med Love Is Not A Competition, But I'm Winning. Konserten avslutades såklart med Oh My God och man visste bara att det skulle bli något helt speciellt, något helt galet!! Han bad alla om att sjunga just Oh My God högre och högre helA tiden. Jag kunde inte mer, men sen säger han "Now SCREAM!! Och jag kan lova att alla skrek!!
Ryser när jag tänker på det!! Har fotat och filmat skitmycket som jag lägger upp imorn! Fick förresten deras spellista där det står: "You are know the proud owner of a Kaiser Chiefs set-list", skitcoolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0