Roskilde 2008!

Är jag helt knäpp som redan längtar tills nästa års Roskilde-festival efter detta årets upplevelse?? Ja, lite är jag nog, men fy faan så kul det är! Jag älskar det där livet. Man kommer väck från allt och alla. INGEN vet vem du är och man kan göra precis som man vill. Du klär dig sunkigt, är helt ofräsch, dricker öl varje dag och bara glassar! Älsjar det där livet. Det andra livet man får uppleva i en vecka. Det är så nice! Jag saknar det! Det är precis som att man kommer till en anann planet där alla har samma intresse - MUSIK! Roskilde 2008...KOM NU!!
image886

Kommentarer
Postat av: Anonym

festivaler är fan livet på en pinne! varit på många eller?
själv har jag bara vart på arvika - men åå så underbart kul det var!!

2007-11-25 @ 21:55:04
URL: http://isabellemannersjo.blogg.se
Postat av: Tilisha

Anonym: Precis!! Älskar verkligen festivaler!! Har varit på 2...båda Roskilde :) Du MÅSTE dit!

2007-11-25 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0