Saddest Song

Sitter och dricker mitt te och är fortfarande så glad över kommentaren jag fick igår!!! Hoppas verkligen på att få se Until June en dag. Det hade varit SÅ typiskt om dem kommer till Malmö eller Köpenhamn när jag befinner mig i Australien! Det får inte hända! Ska iväg till jobb idag..känns lite tungt fatiskt. Dels pga att min chef Pia har sagt upp sig och dels för att jag fortfarande är lite krasslig. Jag hoppas att dagen kommer gå skitfort för efter jobb ska jag och Jonathan till Tivoli i Köpenhamn...myspys ♥ Måste hoppa in i duschen nu och göra mig iordning. Nu får en låt av mig...Until June såklart men Saddest Song!

Kommentarer
Postat av: Nattis

wow vilken underbar låt. lyllos dig :)

2007-11-29 @ 10:05:58
URL: http://www.lachica.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0