Shopping!

Köpte denna klänning/kjol...ja...vet inte vad jag ska kalla det eftersom t-shirten är fastsydd ;), men köpte den på Gina Tricot i alla fall. Har länge letat efter en sån kjol där fickorna "sticker ut". Stör mig dock lite på att t-shirten sitter fast i kjolen så funderar på att vara lite kreativ och ta tag i problemet, hehe. Nästa köp på Gina Tricot blir skinnkjolen (jo, Jonathan...jag köper den!!) och en ny skitcool t-shirt som jag såg där igår. Förstår bara inte varför jag inte köpte det då! Well well...Såhär ser jag ut idag:
image893

Kommentarer
Postat av: mika

snyggt! måste bara fråga var du köpt dina minnetonkad som du har i tidigare inlägg? tack

2007-11-25 @ 17:48:52
Postat av: Tilisha

Mika: Tack :) De har jag köpt via en dansk hemsida som heter synonom.dk. Riktigt bra service :)

2007-11-25 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0