Silly Me!

Hade en inte så lyckad kväll i fredags. Skulle se Factory45 på Studenterhuset som jag längtat skitmycket till, men saker & ting gick inte som väntat.
Jag hade tidigt fri från jobb så jag och Gritt gick lite på Ströget och sen gick vi hem till Jonathan där vi kollade på film och snackade. Efter ett tag kom Nathalie, Tina och Tilina och vi drack vin, champagne, shots osv. Jag tål inte shots, men ändå slank det ner en 10 st. Var på skitbra humör i taxin dit, men sen...måddde så dåligt och missade hela spelningen då jag somnade vid en högtalare!! Så typiskt mig!! det värsta är att jag nog inte kommer få se Factory45 igen förrän jag kommer hem från Australien. Jävla skit! Har skrivit ett kontrakt med Jonathan om att jag får dricka max 3 shots, dricker jag fler än det så får han en skiva för varje shots. Om jag skulle spy så bjuder jag på restaurang och bio. Skärpning Tille!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0